Skip to content

TARIEVEN

De tarieven van de tandarts worden elk jaar landelijk bepaald door de NZA. U kunt de tarievenlijst met toelichting bekijken op www.allesoverhetgebit.nl. Heeft u vragen hierover? Uw behandelaar beantwoord ze graag. De tarieven van de tandtechnieker zijn vrij. Wij werken samen met Excent Gouda. Download nu hun tarievenlijst.

Voorwaarden En Betaling

De facturering vindt plaats via Infomedics. Infomedics heeft met de meeste zorgverzekeraars een overeenkomst gesloten, waardoor zij de behandelingskosten rechtstreeks kunnen indienen bij uw zorgverzekeraar. U hoeft dus niet meer zelf uw declaratie in te dienen. U ontvangt van Infomedics een factuur via de mail, indien uw zorgverzekeraar de behandelingskosten geheel of gedeeltelijk niet dekt.
Mocht u onverhoopt verhinderd zijn en onze afspraak niet na kunnen komen, gelieve de afspraak minimaal één werkdag van te voren telefonisch annuleren of verplaatsen. Indien u dit niet binnen deze termijn doet zijn wij helaas genoodzaakt de kosten voor de gereserveerde tijd in rekening te brengen.
Tandheelkundige behandelingen bestaan vaak uit verschillende onderdelen. Zo kan er sprake zijn van verdoving bij een behandeling, extra isolatie, tussenlagen of techniekkosten. Indien de kosten voor een behandeling hoger dan 250 euro zijn krijgt u hiervoor een begroting van uw behandelaar. Omdat wij in de zorg werken is helaas niet elke behandeling 100% te voorspellen. Indien de kosten onverwacht hoger uitvallen zal uw behandelaar u hierover informeren.
Wij doen ons best om ons zo goed mogelijk aan onze planning te houden. Wij gaan ervanuit dat u dat ook doet. Indien u te laat binnen komt, kan het zijn dat wij u niet meer (volledig) kunnen behandelen.
Bespreek uw klachten altijd met uw tandarts. Met een goed gesprek komt u er waarschijnlijk wel samen uit. Mocht dit niet zo zijn, dan zijn onze tandartsen aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT.
Wij zien u het liefst met een schone mond en vragen u om van tevoren uw tanden te poetsen. Vergeten of geen tijd gehad? Wij hebben een poetshoek in de praktijk. Onze baliemedewerker geeft u graag een tandenborstel.
Het is bij ons helaas niet toegestaan om te eten en drinken in de wacht- en behandelkamer. U kunt bij ons in de behandelkamer om een beker water vragen. Huisdieren zijn niet toegestaan in de praktijk vanwege hygiëne. Heeft u een hulphond? Meld dit dan bij het maken van uw afspraak.
× Hoe kan ik u helpen?